reklama

09.02.06 - No nekup to... v dili

ja viem, ze som sluboval, ze uz nic nebude, ale toto fakt musim...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

po dvadsathodinovom vycerpavajucom neskutocnom trmacani busom-vlakom sme pricestovali do dili... /samozrejme, ze krysy v bikaneri sme nestihli, lebo sme rano zaspali - uz sme trosku unaveni... a este k tomu si robo zabudol precitat v sprievodcovi taky nepodstatny detail, ze to nie je v bikaneri, ale nejakych lahkych 30kilakov dalej.../ ale sme v DILI... hura....detiska moje, mne asi uplne hrablo. po tom, co sme pred mesiacom dorazili prave do dili a ovalil ma tu ten hrozny puch a bordel a vsetko, po tom, co sme dorazili na nas prvy hotel a musel som sa doslova premahat, aby som sa do tej postele aspon posadil /nie si tam este lahol.../ a nakoniec po tom, ako mi na druhy den rano dalo cez drzku to obrovske kvantum ludi, riksi, dobytka a doternych dohadzovacov /az sme boli radi, ze prchame do nepalu /.... tak aby som tuto prilis rozvitu vetu zhrnul... po tom vsetkom som si myslel, ze ked sa vratim opat do dili, tak sa dogrcam... /fakt.../ a ono nie... mne sa to tu zrazu PACI

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

no chapete to? je vam jasne, co vsetko sme museli zazit... a este som sa dnes prichytil pri tom, ze si v duchu hovorim, ze to ma celkom prijemu atmosferu... s tym vnutornym hlasom asi musim nieco urobit...

v dili inak nic vyrazne... nakupy, pamiatky /robo vymyslel, ze sa ideme pozriet na nejaku STRASNE DOLEZITU pamiatku kusok od INDIRA GATE, z ktorej sa vyklubala nejaka chuderka zburana... cele dili plne ludi, len v tej chuderke zburanej ani nohy/... potom opat nakupy /ja netusim, ako sa zbalim... aj napriek tomu, ze tu necham vacsinu veci, ktore som sem priniesol, to asi bude viacej nez 20kg. nevadi, nejak to ukecam... ale to sa tu fakt neda nekupit... no ides po ceste, vyhybas sa riksam a kravam, tvaris sa, ze uz nic nepotrebujes, ze si uplne v pohode s tym kvantom veci na izbe, ktore stale trepes so sebou cez polku indie a nepalu... a v tom hned pribehne potvora jedna indicka a uz to do teba tlaci... napr dreveny cestovny sach... ty sa usmejes, ze jako nehrozi, moj zlaty... ne ne ne... dneska zaden biznis nebude... tak ta necha 10sekund nachychnut sa a uz je zase ti nuka ten sach... ty akoze nepocujes a ides... /rovno za robom, ktory nieco snori v knihe a hlada dalsi kratkodoby ciel nasej cesty/ a teraz pride kuleha c 1 - ind douteka po treti krat a ponukne ti ten sach za 20... ty ze ne ne ne, nechces a ides dalej... a v hlave ti fici: za dvacku? snad im to tu nenechas... kup to, kup to, okamzite to kup... tak sa akoze otocis, ze beries, nech to para tlaci, niekam to nacpes, v najhorsom tu nacham tu deku, aj tak stala len stovku... a on ze super, my sir, ONLY 20 dollars... tebe zrazu uplne vybehne adrenalin, ze si sa zase nechal opinkat... KOLKO??? CO TI SIBE??? 20 DOLACOV??? /to je cca 900 rupiek.../tak to v ziadnom pripade, ja to ani nepotrebujem... a ind na to: TAK KOLKO DAS?... ty ze: NIC, JA TO NECHCEM, CHOD PREC... a ind: DOBRE, TAK TI DAM LEPSIU CENU... CO POVIES NA 1000 RUPIEK... /zajiste chapete tu kontinuitu... 1000 je menej ako 900 /...taky si nasrany... ides dalej, mas chut oholit indovi fuziska jedny pokrutene, ale on neda pokoj... zreves nanho, nech ti da pokoj, ale on ze TAK KOLKO DAS.... a ty ze NIC ...a on ze teda za 800... a ty CHOD PREC, DAJ MI POKOJ, JA TO NECHCEM... a on LEN POVEDZ TVOJU CENU, AK TO BUDE MALO, TAK TI DAM POKOJ... ty uplne mimo misu nu chrstnes do tvare 100... ind COZE???????? 100????? ZA TAKY KRASNY SACH? TO BY SOM ISIEL UPLNE POD CENU, DAJ MI LEPSIU CENU... ty /s tym, ze dufas, ze ho konecne otravis, urazis a vrhne sa na dalsieho turistu, ktory urcite tuzi po cestovnom sachu / POVEDAL SOM TI, ZE TO NECHCEM, NEDAM TI NIC... ind ALE POVEDAL SI 100... TO JE MALO...TAK DOBRE, ZE SI TO TY, TAK ZA 500... ty si tak unaveny, ze si sadnes na schody. ind sa postavi pred teba a tlaci dalej na pilu: 500, OK, NIE TVOJA CENA, NIE MOJA... 500 JE DOBRA CENA... ty ze CHOD DO PRDELE, DAJ MI POKOJ, ZIADEN CESTOVNY SACH NEPOTREBUJEM...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

medzitym kusok opodial. bavia sa dvaja indicky predavaci cestovneho sachu... 1.POCUVAJ, CO SA TO HENTAM DEJE... 2. NEJAKY TURISTA TAM KRICI... 1.TY, ON KRICI NA PREDAVACA CESTOVNEHO SACHU... 2. FAKT, POD IDEME TAM, UROBIME NEJAKY BIZNIS...

sedis si na schodoch, pred tebou ind teatralne ospevuje svoj uzasny cestovny sach za 500 /tebe zrazu docvaklo a pochopis, ze ten sach je vcelku dobry, lebo vrchnak zasunies pod dno, v ktorom su take dierky, a tam hadzes vzpadnute figurky /, ked v tom k tebe pribehnu dvaja dalsi predavaci cestovneho sachu a zacnu handlovat: JA DAM ZA 400, hovori jeden... povodna otrava: CO, 400 JE PREDSA POD CENU... ale uz je mimo hry... sedis na tych zasratych schodoch, kukas na ten vyj...ny sach, chces byt niekde v klude u mora a srkat koktejl z cerstveho ananasu a iba pocujes, ako sa pred tebou hadaju predavaci a cena klesne asi na 250... zrazu by si sa radsej nevidel, lebo z tvojich blbych ust vyleti ZA 100 HO ZOBERIEM, a uz ta maju...takze aby som to skratil... za tu stovku som to teda vyhadal... dnes som jeden dokonca kupil za 80... za kolko ze to ponukali? za 20 dolacov?... najlepsie na to je to, ze vobec neviem hrat sach...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

podobnym sposobom sa do nasich vakov dostalo asi 30 handier, ktore sa hodia kazkemu, ku vsetkemu a ku kazdej prilezitosti... tak isto nas osvietilo, za nas zivot doteraz nemal zmysel, pretoze sme postradal niekolko hodvabnych a inych dlhych indickych kosiel, ktore si osobne v BA obleciem maximalne tak do postele /ale su fakt super - no snad ich tam nenechas lezat.../ - asi si otvorime v BA obchod. no same potrebne veci... urcite ma chapete, ze bez toho by sme sa nemoholi vratit...

a este jednu pikosku. /dufam, ze SME nebudu mat problem so skrytou reklamou.../ dnes sme si nemohli udpustit navstevu nemenovaneho fast-foodu McDONALD v dili. ideme po ulici, ked tu zrazy kde sa vzalo, tu sa vzalo, zlte logo v cervenom stvorceku... DECKA, IDEME... TO SOM ZVEDAVY, CO TU BUDU MAT... zabudnite na BIG MAC a podobne, kraviciek sa v indii nikto nozikom nedotyka... miestnym hitom je CHICKEM MAHARADJA MC /krizenec McCHICKENU a BIG MACu s pikantnou koktejlovou omackou.../, MC ALOO TIKI, palivy MC CURRY PAN, PANEER SALSA WRAP a ine burgery, rolky a tasticky... chapete, ze? my sme im to zozrali vsetko...s kazdeho jeden... ja som myslel, ze prasknem a rozletim sa po tom mekaci, kde to mimochodom smrdi presne ako vsade inde v mekaci - sandra tvrdi, ze to je tou horcicou... tak ti teda nevim...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tak a to je uz vsetko. aj koza zostala cela, aj vlk zostal hladny... mimochodom, celu cestu si pisem dennik do zapisnicka od hrusaka - a uz je plny. take zvasty, co som nam napisal... ale papier znesie vsetko. ked raz budem mat cas, tak to nejak polepim a dam sem, aby ste sa este pobavili. asi je na com... vrcholom mojej tvorby su barvite opisy spolucestujucich v miestnych autobusoch a vlakoch...

tak tesime sa na vas doma na kultivovanom SLOVENSKU... papa

brano, robo a sandra

p.s. pani nedavejte tam nikomu znameni....

branislav špaček

branislav špaček

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

svina jedna hnusna Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠak ma z toho šlahneSúkromnéDenník

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu