reklama

03.02.06 Na kone... vlastne na tavy...

Ahoj ahoj, dnes len tak na rychlo... Sme v pustnom meste JAISALMER. Zajtra prchame na dva dni do puste, berieme nejake tavy a jeepy a ficime do prirody, aj ked tu vlastne ziadna nie je...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

neda mi v kratkosti nereagovat na niektore odkazy, takze takto... /mimochodom, je tu nejaky pustny festival a trieskaju mi tu za hlavou do vselicoho... asi sa tam skocim pozriet...

1. vazim si indov - su to celkom dobri chalanci - aj ich kulturu a prinos svetu. o to viac ma zaraza realita, o ktorej pisem. to, co pisem, nepisem preto, aby som niekoho zosmiesnil, ale preto, aby som niekoho pobavil... cestujeme dalej, este dufam oklepem aj ine narody...

2. dakujem, ze nehodnotite gramatiku. v tychto podmienkach, kde platime za kazdu minutku internetu, sa mi to jednoduche nechce moc kontrolovat.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. dakujeme za vsetky odkazy, reakcie a sukromne maily - skvela podpora... bohuzial nemozme vsetok nas cas venovat internetu a mailom... prisli sme sem kvoli inemu, ale DIK... /vyzyvam tych, ktori este nenapisali, aby okamzite napisali... co superstar? co meky a feky??? /

dnes mi poslali spravu, ze som ziskal 400Sk za nejaky clanok. to sa hodi, lebo dnes sme nakupovali a utrieskali kopu penazi, takze po prichode prijimame nielen prispevky na ucet, ale aj hotovost... zaroven si objednavam k prichodu namiesto chleba a soli nasledujuce jedlo:

-jedna kapustnica od mamy a jedna od leny /uz o nej snivam asi dva tyzdne.../

SkryťVypnúť reklamu
reklama

-paradajkova polievka od janucha /su susenymi a rokfortom/

-kaficko od hrusaka /to by ste neverili ake presladene patoky tu podavaju ako kavu.../

sandra tymto odkazuje mame, ze chceme spenat... , robo sa zatial nevyjadril, ale VSETCI CHCEME OBROVSKY FLAK MASA v akejkolvek podobe... zelenina mi uz trci aj z usi - z jedneho karfiol a z druheho paprika /zaklad vsetkeho, co sme doteraz jedli.../

ako sme sa z JAIPURU do JAISALMERU dostali: rano sme pekne vstali a vrhli sa na stanicu v JAIPURE s cielom zakupit listky na vlak... tak to ste mili moji este nezazili... predstavte si stanicu v hornej dolnej malikovej /a pritom jaipur je hlavne mesto RADJASTANU/ a v nej 500 ciganov. otvorene su 3 okienka prekryte niecim ako pletivo a pred kazdym z nich visia strapce zavesenych indom revajucich na tych chudakov za okienkom jeden cez druheho. po fronte ani chyru ani slychu, len tam vsetci ako opice visia a prekrikuju sa... stali sme tam ako taki ....... asi pol hodinku, rad sa ani nepohol, pretoze audiencie u okienka sa prijimali vyhradne z boku a vrchu /tam, kde bolo zavesenych najviac indov.../ mysleli sme, ze nas tam na mieste klepne... vtom zpoza rohu vybehi traja policajti ozbrojeni bambusovymi obuskami a zacali tych, ktori viseli, klepat po prstoch a po hlavach /nic brutalne, nebojte... skorej tak vychovne.../odhanali tam davy a zacali formovat riadnu frontu... tak som vyuzil ich pritomnost a spytal sa na listky... samozrejme, ze nas poslali niekde inde, kde sme si vystali inu radu, aby nas poslali niekde uplne inde, kde ked som prisiel, tak som musel vypisat tlacivo, kde sa ma pytali skoro aj na velkost topanky a pravidelnu stolicu, potom som musel aj tak cele tlacivo vyspelovat, lebo to po mne nevedel precitat a za potom som dostal za svoje peniaze listky...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

cez den sme pobehali, co sme chceli a o pol noci sme sa pobrali na vlak. kupili sme si tzv.SLEEPER - spaci vlak. ked sme konecne nasli spravny vozen- co v indii vobec nie je lahke - zistili sme, ze nas umiestnili do vojenskeho vozna... teda bol plny spiacich vojakov, ktori mali pri pakistanskych hraniciach asi nejake cvicenie. v skratke: v indii je cestovanie vlakom v noci celkom bezpecne. nebezpecie ciha len na vasu batozinu, ktoru si vsetci retazami privazuju kde sa len da, lebo ked clovek zaspi, tak smola... kradnu vam aj to, co nemate. my sme sa tam zacali medzi nimi vybavolat, zacali sme to hned organizovat a retazami pripinat... hliadkujuci vojak nas len pozoroval, obcas sa usmial - museli sme tam vyzerat ako curaci -hlavne ked sme si medzi nimi zacali vlhymi baby-vreckovkami umyvat nohy, aby sme si v zapati na ne natiahli termo-ponozky do -30 /to som bol ja.../. ked sme sa po pol hodine usadili, tak si vojak sadol na kraj mojej postele a daval na nas az do rana pozor... V INDII... neuveritelne... ked sa sandra omylom v spanku odkryla, tak on ju este prikryl... parada, taku ochranu ma len malokto... tak za to mily zlaty rano dostal krabicku WESTiek... jaky bol rad...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a sme tu, v pusti, pod uzasnou pevnostou. vyzera to tu bombasticky. dnes sme hlavne nakupovali. dostali sme dokonca pochvalu, ze sme BUSSINESS CLEVER /znamena STARI ZIDACI/. decka moje, keby ste nas videli v akcii, tak sa urehocete. uz mame celkom dobry system. robo hra zleho, co nechce pustit ani floka. sandra akoze to strasne chce, a ja som akoze vahavy a vacsinou sa priklanam na sandrinu stranu, ze by sme to aj zobrali, ale ze to ani nepotrebujeme.... ked povedia vykricnu cenu, tak sa strasne zhrozime /najviac robo/, potom sa 10 minut bavime po slovensky, kde urcujeme plan a jednoslive ceny a potom mu ako horuci olej chrstneme do oci menej ako polovicne ceny a trvame na nich bez akehokolvek kompromisu... tak dnes sme nakupili asi 30 /ano tridsat/ handier, ktore sme vyhandrkovali za take ceny, az nam pri odchode z obchodu nadavali... ale predali, potvory jedni. dobre tu zdieraju turistov... ale my sa nedame, ved sme SLOVACI...

festival skoncil, uz tu nikto netrieska... dva dni budeme out... v pusti - ideme spat pod holym nebom, vozit sa na prdiacich tavach a bude nam hej /dnes sme si kupili aj turbany, aby sme vyzerali COOL/. uz terz sa tesim, ako vam budem opisovat, ako sa moja tava vzpriecila a odmietla posun smerom vpred.

je tu prave polnoc, takze dobru noc a vsetky blchy na pomoc..../januch, prosim tak, kup mi ORTHOSAN/

brano, robo a sandra

branislav špaček

branislav špaček

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

svina jedna hnusna Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠak ma z toho šlahneSúkromnéDenník

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu