reklama

Aj robo vam chcel napisat...

predtym, nez prchneme, vam musel napisat aj robo. tazko nesie tento egosentricky blog, ktory venuje nedostatocnu pozornost jeho osobe... takze teraz vystupi ROBO G.:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Som rad, ze si pri tom baliaco-pripravnom zhone a chaose nezabudol na dve osoby, ktoré berieš so sebou na výlet na venkov. Ja som Robo a vedľa mna spi Sadofka (teda aspon myslim, ze spi).

To, aki sme, už brana dostatočne popísal v predchazajucich častiach (-: No pockaj, ja ti to este osladim, opalovat sa, vozit sa na kolotoci, to ano, ale kto bude cestovat. Ale na to bude, ze ano, este cas........rad Vam o tom napisem, ale teraz este o inom.

Deal is done. Prave sme dobalili! Dobalili? To sa nakoniec uvidí až na mieste činu. Naš dobrý úmysel (zámerne používam toto slovo) bol ,zbaliť sa do jedného 80 litrového Tatrana (to ako batoh), to pre toho silnejšieho a sprostejšieho a do jedného 33 litrového Eigera pre krajšieho a rozumnejšieho (ktorý to vlastne budem niesť?). A čo myslíte, podarilo sa? Samozrejme, že nie. Po krátkej bojovej porade, jednej dýmke míru a zvažovaní, čo by sme mohli ešte oželieť (bezduché infantilné návrhy typu: vydržíme aj s dvoma litrami dezinfekčného prostriedku a pod.) sme dospeli k strašnému, a nezvratnému záveru. Budeme brat dva veľke batohy, ktoré nebudú až tak plne, takže sa do nich zmesti veľa darčekov pre Vás. Hmmmm, Bráňa chcel nakupovať, tak to môžme skúsiť. Pred časom som si síce zaobstaral nový Tatran (zohnal som ho aj Braňovi, lebo v Milane nezohnal to pravé orechové) , ale po vypočutí si niekoľkých názorov práve sa navrátivších cestovateľov, volím brat so sebou Slava. (Batoh, s ktorým som šiel ešte na dozvuky v maturitnom ročníku). Čo už, snáď to môj chrbát prežije, vlastne Sadin, (-: ona ho bude nosiť, ale samozrejme, že ho naložím citlivo, ako to len ja viem. Potrebuje ešte drobné kozmetické úpravy, tak ho beriem cestou do práce k visážistovi a poobede ho v novej frizúrke rýchlo nabalím a hor sa do hôr, by sa hodilo napísať, ale skôr to bude na vlak Presburg – Praga.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ešte jedna vec, neviem, či som už náhodou niečo pokazené nezjedol, nejako často chodím na WC.......

 

Váš Róbert

este si dovolim kratky komentar. prosim vas, poslite mu nejaku karmu, lebo on je chudacisko strasne jesitny. aj nejake reakcie by bodli. vsetko zorganizoval robo, takze robovi trikrat hura.

HURA HURA HURA

a este treba stlacit gombik...

ficime caute

b

branislav špaček

branislav špaček

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

svina jedna hnusna Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠak ma z toho šlahneSúkromnéDenník

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu